Airco bij Industry
In onze zalen zit je heerlijk koel. Alle zalen hebben namelijk airco. Maar let op: er is géén airco in onze foyer. Je bent natuurlijk van harte welkom, maar je koelt in de foyer niet af als het erg warm is. Een kwartier voor aanvang kun je de zaal in en zit je lekker koel. Maar eerder komen heeft dus geen zin. ☀️



